FAQ

Este obligatoriu sa imi creez un cont pentru a plasa o comanda? Da.

Da, este obligatoriu sa iti creezi un profil pentru a plasa o comanda. Poti crea un cont sau te poti autentifica cu profilul tau de Facebook (de unde se preia exclusiv doar adresa de email, bifand aceasta optiune iti dai acordul pentru preluarea si utilizarea adresei de email in comunicarile legate exclusiv de procesarea comenzii).

Nu am cont client. Cum imi fac un cont de client?

Un cont de client presupune o adresa de email si o parola pentru acest site. In prima pagina acceseaza meniul "Contul meu" disponibil in partea de sus langa meniul de cautare (lupa). Acceseaza "Conecteaza-te/Inregistreaza-te" pentru a crea un cont de client. Alege optiunea "Creeza un cont nou". Completeaza adresa de email, parola, confirma parola (completeaza parola inca o data). Bifeaza campul "Sunt de acord cu colectarea si procesarea datelor personale". Apasa butonul "Creeaza/Inregistreaza-te". Te poti autentifica si cu profilul tau de Facebook (de unde se preia exclusiv adresa de email) dar ulterior va trebui sa completezi toate datele de cont inclusiv adresa de livrare si telefon contact. Daca intampini probleme, te rugam sa ne transmiti un mesaj pe adresa de email office@fabricademagie.ro

Am cont client dar am uitat parola. Cum resetez parola?

In prima pagina acceseaza meniul Contul meu disponibil in partea de sus langa meniul de cautare (lupa). Acceseaza Conecteaza-te/Inregistreaza-te si apoi meniul Ati uitat Parola? Completeaza cu adresa de email din contul tau si apasa butonul Trimite. Vei primi un email cu un link pentru resetarea parolei, acceseaza linkul si scrie o parola. Intra din nou pe site si acceseaza Conecteaza-te/Inregistreaza-te cu adresa de email si noua parola. Daca intampini probleme, te rugam sa ne transmiti un mesaj pe adresa de email office@fabricademagie.ro

Am cont client. Cum imi modific datele personale, adresa sau parola?

Intra in sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza datele din cont accesand Adresele mele sau iti poti modifica parola accesand Detalii profil/Schimba parola. Daca intampini probleme, te rugam sa ne transmiti un mesaj pe adresa de email office@fabricademagie.ro

Cum plasez o comanda? Comenzile se plaseaza exclusiv online pe site. Pot plasa comanda si prin telefon sau email? Nu.

Comenzile se plaseaza doar online, insa daca nu te descurci te rugam sa ne transmiti un mesaj pe adresa de email office@fabricademagie.ro si un consultant Fabrica De Magie te va ajuta pas cu pas. Este obligatoriu sa iti creezi un cont pentru a plasa o comanda. Adauga produsele in cosul de cumparaturi folosind butonul "Adauga in Cos". Continua cumparaturile folosind butonul Continua Cumparaturile. Dupa ce ai finalizat lista de cumparaturi, verifica lista de cumparaturi folosind butonul "Vezi Cosul". Mergi mai departe catre finalizarea comenzii folosind butonul "Finalizeaza Comanda". In acest pas daca doresti emiterea facturii pe persoana juridica, te rugam sa bifezi campul "Persoana Juridica" si sa completezi datele de facturare. Daca nu doresti factura pe persoana juridica, nu trebuie sa faci nimic. Mergi mai departe si alege modalitatea de plata din cele 3 modalitati de plata disponibile: plata la livrare in numerar, plata cu cardul online sau plata prin ordin de plata. Apasand butonul "Trimite comanda", confirmati ca sunteti de acord cu "Termeni si Conditii". Ulterior inregistrarii comenzii, vei primi un email de confirmare. Urmareste statusul comenzii tale din contul de client din site, Contul Meu, Comenzile Mele, Vezi Comanda. In fiecare pas al procesarii comenzii, vei primi si un email.

Care este avantajul unei comenzi online tinand cont de fluctuatia continua a stocului? Se pot rezerva produsele?

Comenzile pot fi inregistrate la orice ora pe site fiind preluate si expediate in ordinea sosirii lor. Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii daca acestea au disponibilitatea in stoc (nu exista alta posibilitate de rezervare a produselor decat prin inregistrarea comenzii). Pentru produsele cu alta disponibilitate decat in stoc, veti primi informare doar daca exista erori de stoc ale furnizorilor sau posibilitatea intarzierii termenului de livrare estimat initial din motive independente de vointa noastra.

Cum va pot transmite cel mai rapid anumite informatii despre comanda mea? Foloseste mesageria disponibila in cadrul fiecarei comenzi.

Foloseste mesageria disponibila in cadrul fiecarei comenzi pentru a ne transmite informatii despre comanda: contul meu, comenzile mele, vezi comanda, mesaje. Vei primi un raspuns in cel mai scurt timp. Si noi vom folosi mesageria comenzii dar si adresa dvs de email din comanda pentru a transmite rapid catre dvs diverse informatii despre comanda dvs. Daca alegi insa sa ne transmiti un mesaj folosind formularul de contact sau adresa de email office@fabricademagie.ro, te rugam sa ne transmiti si numarul comenzii pentru o identificare rapida.

Produsele se si inchiriaza sau doar se vand? Nu oferim servicii de inchiriere.

Nu oferim servicii de inchiriere. Produsele din cadrul magazinului www.fabricademagie.ro doar se vand prin plasarea unei comenzi pe site.

Cum platesc? Ramburs (numerar la livrare), Card Online (procesator MobilPay) sau OP (termen de plata 2 zile lucratoare sau comanda este anulata)

Iti oferim 3 modalitati de plata a comenzii plasate pe site. Modalitatea de plata se alege la plasarea comenzii si nu ulterior plasarii comenzii. Plata in sistem ramburs se efectueaza numerar la livrarea comenzii, curierului care efectueaza livrarea care emite si chitanta pentru incasare. Plata cu cardul se efectueaza securizat prin intermediul MobilPay. Daca plata cu cardul nu a fost finalizata din diverse motive (sold insuficient, conexiune slaba la internet, etc), produsele raman in cosul tau (fara a fi insa rezervate, in limita stocului disponibil) si poti efectua din nou plata la un alt moment sau poti alege o alta modalitate de plata. Plata cu OP in termen de 2 zile lucratoare (prin banca sau prin Trezorerie), in acest caz trebuie sa ne transmiteti copie ordin de plata pe email la adresa conta@omnia-grup.ro si comanda dvs nu va pleca in aceeasi zi a platii ci ulterior transferului banilor in cont. Daca plata cu OP nu este efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la plasarea comenzii, comanda este anulata. Daca intampini probleme, te rugam sa ne transmiti un mesaj pe adresa de email office@fabricademagie.ro

Cum obtin factura proforma dar factura fiscala pentru comanda mea?

Ulterior inregistrarii comenzii dvs pe site, in Contul de client, Comenzile mele, click Vezi Comanda veti regasi butonul Factura Proforma si puteti vizualiza sau descarca documentul. Ulterior primirii confirmarii de la curier cu privire la livrarea si achitarea comenzii dvs (in cazul modalitatii de plata ramburs) veti regasi Factura Fiscala in meniul Contul Meu, Comenzile Mele, Vezi Comanda, butonul Factura si puteti vizualiza sau descarca documentul. Fiecare Comanda poate fi accesata prin click Vezi Comanda unde veti regasi continutul comenzii dar si dupa caz Factura Proforma sau Factura Fiscala. Factura fiscala devine disponibila la cateva ore dupa receptionarea coletului in urma primirii datelor de la curieri, fiind un proces automat. Daca intampini insa probleme, te rugam sa ne transmiti un mesaj pe adresa de email office@fabricademagie.ro

Cand ajunge comanda mea? Cum urmaresc comanda mea?

Comanda va fi expediata prin curier functie de disponibilitatea produselor afisata in zile lucratoare, informatie pe care o gasesti in pagina fiecarui produs dar si in cosul tau la plasarea comenzii si reprezinta data estimata de livrare. Va rugam sa tineti cont de ora la care plasati comanda, comenzile plasate dupa ora 15 vor avea inca 1 zi de livrare adaugata la termenul afisat. Poti verifica statusul comenzii tale oricand in contul de client. In meniul Contul meu, Comenzile mele veti regasi comanda/comenzile dvs. Puteti accesa comanda prin click Vezi comanda. Puteti vizualiza statusul comenzii dvs si awb urmarire colet daca comanda a fost expediata. In toate stadiile de procesare ale comenzii tale vei primi si mesaje de informare automate pe email inclusiv AWB-ul de urmarire a coletului tau cu care poti verifica oricand traseul coletului tau pe site-ul curierului. Termenele de livrare afisate sunt estimate si livrarea in perioadele de sezon depinde mult de curierii locali si nu pot fi influentate direct de catre expeditori.

Cum se face livrarea? Produsele sunt livrate in sistem de curierat. Nu oferim serviciul de livrare sambata si nici optiunea de ridicare personala.

Produsele sunt livrate catre cumparator doar in sistemul de curierat door-to-door (Sameday sau Fan Courier). Nu oferim optiunea de ridicare personala colet. Nu livram si nu primim colete cu Posta Romana. Nu oferim serviciul de livrare sambata, deoarece nici un curier nu garanteaza acest serviciu. FabricaDeMagie.ro livreaza doar pe teritoriul Romaniei.

Cand ajunge comanda mea? Cum urmaresc comanda mea?

Fiecare produs are afisata disponibilitatea in zile lucratoare in pagina de produs, functie de marime, culoare care reprezinta o data estimata de livrare. Va rugam sa tineti cont de ora la care plasati comanda, comenzile plasate dupa ora 15 vor avea inca 1 zi de livrare adaugata la termenul afisat. In meniul Contul meu, Comenzile mele veti regasi comanda/comenzile dvs. Puteti accesa comanda prin click Vezi comanda. Puteti vizualiza statusul comenzii dvs si awb urmarire colet daca comanda a fost expediata. Awb-ul il puteti urmari pe site-ul firmei de curierat. Verifica si sectiunea mesaje daca nu cumva am lasat un mesaj pentru tine, cu necesar informatii care lipsesc si ne impiedica sa procesam comanda ( de exemplu adresa de livrare incompleta, numar de contact incomplet, etc.) Termenele de livrare afisate sunt estimate si livrarea in perioadele de sezon depinde mult de curierii locali si nu pot fi influentate direct de catre expeditori.

Cat costa livrarea?

Taxa de expediere prin curier pentru principalele orase din tara este de 19.90 lei. Pentru localitatile cu extra km suplimentari la curieri taxa de expediere este de 29.90lei. Oferim transport gratuit pentru o valoare a comenzii de minim 400 lei.

Este posibil sa mi se livreze mai multe comezi in acelasi pachet/transport?

Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Oferiti serviciul de deschidere a coletului la livrare? Nu. Oferiti serviciul de plata cu card la livrare? Nu.

Momentan nu oferim serviciul de deschidere a coletului la livrare. Momentan nu oferim serviciul de plata cu card la livrare.

Pot comanda si din alta tara? Nu.

Comenzile plasate pe www.fabricademagie.ro sunt livrate momentan doar in Romania.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Ce contine un produs? Din ce material sunt facute produsele? Cum se curata produsele?

Ce contine un produs? Toate informatiile furnizate de fabricant despre ce contine costumul de carnaval, un set de accesorii sau un produs sunt prezentate in pagina de prezentare a produsului, sub numele acestuia. si se vand asa cum sunt prezentate. Nu dispunem de informatii aditionale. Uneori fotografiile de prezentare furnizate de fabricant pot include alte elemente care nu fac parte din costum. Din acest motiv, iti recomandam sa verifici acesta informatie la fiecare produs. Nu detinem alte fotografii ale produselor decat cele puse la dispozitie in pagina de prezentare. Din ce material sunt facute costumele? In general materialele costumelor noastre de carnaval sunt sintetice, majoritatea din poliester. Informatiile privind materialele sunt furnizate de fabricant si se pot regasi pe eticheta interioara sau pe ambalaj. Nu dispunem de informatii aditionale. Din ce material sunt facute perucile? Perucile sunt realizate din fibre de poliester, nu comercializam peruci din par natural. Cum se curata produsele? Se recomanda curatarea acestora in centre specializate. Costumele se curata doar conform instructiunilor de pe ambalaj si niciodata in masina de spalat haine. Costumele se pot aerisi sustinute pe un umeras. Orice metoda individuala de curatare este decizia clientului si nu poate avea efecte asupra furnizorului. Perucile se curata doar conform instructiunilor de pe ambalaj si niciodata folosind metodele sau produsele de spalare a parului natural. Orice metoda individuala de curatare este decizia clientului si nu poate avea efecte asupra furnizorului. Baloanele se livreaza neumflate, se pot umfla cu aer sau heliu functie de model balon. Nu comercializam heliu. Pentru baloanele din folie care vor fi umflate cu aer aveti nevoie pentru fiecare balon de suport format din bat si rozeta, care se achizioneaza separat. Batul se va introduce in orificiul special al balonului din folie, se va umfla balonul cu ajutorul batului si apoi se va aplica rozeta la baza balonului pentru sigilare. Baloanele jumbo de dimensiuni mari din folie umflate cu aer vor trebui sprijinite, ele nu pot fi sustinute de bat. Nu pot fi returnate produse sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, care au fost desigilate (ex: produse make up, produse gonflabile, lenjerie intima). Nu pot fi returnate produse confectionate dupa specificatiile cumparatorului sau personalizate conform solicitarilor acestuia.

De ce nu pot adauga in cos o anume cantitate dintr-un produs cu disponibilitate in stoc?

Stocul este afisat in timp real pe site si cantitatea dorita de dvs depaseste cantitatea disponibila in stoc in depozit. In acest caz, va asteptam cu o cerere trimisa din formularul de contact alegand subiectul Cerere suplimentare stoc pentru a verifica posibilitatea de reaprovizionare cu cantitatea dorita din respectivul produs si pentru a va comunica termenul de livrare estimat.

Cum pot afla cand revine in stoc un produs?

Intra in pagina produsului indisponibil, alege marimea daca este un costum si vei gasi optiunea Notifica-ma unde trebuie doar sa completezi adresa ta de email. Prin butonul Notifica-ma te vei abona la informarea de revenire in stoc care se transmite automat pe adresa ta de email cand produsul respectiv revine in stoc. Apasa butonul Notifica-ma, completati adresa de email si apasati din nou butonul Notifica-ma.

Doresc sa comand mai multe bucati dintr-un produs care nu este pe stoc in cantitatea dorita. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea unui produs, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact disponibil pe site in meniul Contact.

Sunt institutie de stat si doresc plasarea unei comenzi. Cum procedez?

Daca esti institutie de stat (gradinita, scoala, liceu, teatru, primarie sau alta institutie de stat) si doresti sa platesti comanda prin Trezorerie, foloseste pentru plata dintr-un cont din Trezorerie datele de mai jos (care se regasesc si pe factura disponibila in contul de client la inregistrarea comenzii): S.C. OMNIA S.R.L. J34/322/1991 RO1393943 Cont Trezorerie: RO43TREZ6085069XXX001894 Trezoreria Rosiori de Vede Judetul Teleorman Pentru o livrare rapida a comenzii, va rugam sa transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email conta@omnia-grup.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Rosiori de Vede (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii). Suntem prezenti si in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SICAP) - www.e-licitatie.ro Procedura de achizitionare prin SICAP este urmatoarea: 1. Alegerea si verificarea disponibilitatii produselor se face in momentul plasarii comenzii pe site, fiecare produs are afisata disponibilitatea. 2. Dupa inregistrarea comenzii pe site, veti regasi factura proforma pentru plata in contul de client la sectiunea Comenzile mele, click pe comanda. Aceasta comanda se poate adauga si in SICAP la cerere. 3. Produsele pot fi expediate dupa ce transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email office@fabricademagie.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Rosiori de Vede (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii). Mentionam ca nu oferim termene de plata. Taxa de transport pentru principalele orase din tara este de 19 lei. Rezervarea produselor din comanda ferma este valabila 24h pina la transmiterea dovezii platii, in caz contrar comanda se anuleaza.

Pot schimba/inlocui un produs comandat?

Curierii nu ofera serviciul de schimb de colete. Daca esti interesat de alta marime/alt produs, in functie de disponibilitatea produsului dorit afisat in zile lucratoare, poti plasa o noua comanda pe site. In paralel, poti returna produsul care nu ti se potriveste din contul tau de client, meniul Comenzile Mele, Vezi Comanda, selectezi produsul si cantitatea, completezi contul bancar pentru a primi contravaloarea si generezi o cerere de retur. Se va emite automat o comanda de ridicare la curier. Contravaloarea o vei primi in termen de max 14 zile, ulterior receptionarii produsului returnat. Comanda noua si returul vor urma fiecare traseul propriu. Vezi mai multe detalii despre procedura de retur in lista de Intrebari Frecvente.

Cum modific o comanda ? O comanda inregistrata nu se poate modifica. Cum anulez o comanda? Comanda se anuleaza din contul de client doar daca aceasta nu a fost expediata.

O comanda inregistrata nu se poate modifica. Daca doresti sa completezi o comanda, te rog sa plasezi o comanda noua cu produsele dorite. Daca ai nevoie sa anulezi comanda, o poti face doar in situatia in care comanda ta nu a fost deja procesata. Poti verifica oricand stadiul comenzii in contul tau de client. Daca comanda ta nu a fost procesata, poti sa anulezi comanda din contul tau de client, contul meu, comenzile mele, vezi comanda, mesaje si foloseste mesageria pentru un mesaj de anulare. Daca comanda ta a fost expediata deja si este in posesia curierului, nu mai poate fi anulata. Comenzile refuzate/nepreluate/returnate si platile aferente (inclusiv cele cu plata card online) vor fi procesate ulterior receptionarii retururilor si intrarii produselor in stoc pentru a se emite facturile de stornare si platile aferente. Atentie! Anulari si refuzuri repetate ale comenzilor se considera abuz si vor fi tratate conform legislatiei in vigoare.

Nu am primit factura. Cum obtin factura? Cum obtin chitanta pentru plata in numerar?

Factura proforma devine disponibila automat in contul tau de client la plasarea comenzii si factura fiscala devine disponibila automat ulterior expedierii comenzii tot in contul tau de client. In sectiunea Contul meu, in meniul Comenzi vei regasi toate comenzile tale. Butonul Vezi comanda iti va oferi toate detaliile despre comanda inclusiv factura. Daca nu regasesti factura in contul tau, poti solicita oricand factura folosind formularul de contact disponibil pe site. Chitanta pentru plata ramburs este emisa la livrare de catre curier, firma terta care incaseaza numerar. Daca doresti o copie a chitantei, te rugam sa te adresezi direct firmei de curierat cu o solicitare care sa contina pentru identificare numarul awb al coletului. Nu detinem chitantele, fiind documente emise de firma tert respectiv firma de curierat in relatie directa cu clientul.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil pe site sau trimite un email direct la adresa office@fabricademagie.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

Cum verific daca un produs este eligibil pentru retur?

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (ambalajul produsului, imaginea de prezentare a produsului, accesorii, etc.), toate aceste componente fac parte din produsul in sine. Nu se accepta produse care au fost supuse: interventiilor neautorizate, care au urme de uzura/purtare, folosire, rupturi, zgarieturi, accesorii lipsa, ciobituri, lovituri sau alte socuri. Daca produsele ce necesita returnare au fost insotite de eventuale cadouri, bonusuri etc, trebuie returnate si acestea. Daca ai achizitionat mai multe produse de acelasi fel, trebuie sa te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Produsele ce constituie un set, trebuie returnate ca un set. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului din contul de client accesand Comenzi, Contacteaza vanzatorul sau sectiunea Mesaje. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit un produs cu defect fizic. Cum procedez?

Daca ai constatat ca produsul primit prezinta defecte, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului accesand din contul tau de client sectiunea Comenzi, Contacteaza vanzatorul sau Mesaje. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv. Ulterior, poti returna produsul din contul de client din site, contul meu, comenzile mele, vezi comanda, buton retur. Returul este gratuit.

Am primit alt produs decat cel comandat. Cum procedez?

In cazul in care ai constatat faptul ca produsul este altul decat cel comandat, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului din contul de client accesand Comenzi si Contacteaza vanzatorul sau sectiunea Mesaje. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv. Ulterior poti returna produsul din contul de client din site, contul meu, comenzile mele, vezi comanda, buton retur. Returul este gratuit.

Exista produse ce nu pot fi returnate?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Da, cumparatorul va fi informat in pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Nu pot fi returnate: produse sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, care au fost desigilate (ex: peruci, produse cosmetice, produse gonflabile, lenjerie intima, ciorapi, etc.); produse confectionate dupa specificatiile cumparatorului sau personalizate conform solicitarilor acestuia; produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta; produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid. Nu pot fi returnate produse care nu mai au etichetele specifice de identificare intacte pentru a fi considerate ca sunt aceleasi produse din comanda initiala (de exemplu produse care sunt returnate fara ambalaje iar produsul nu poate fi identificat).

In cat timp pot returna un produs?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Produsele pot fi returnate daca au fost achizitionate pe persoana fizica in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora. In contul tau de client vei gasi la fiecare comanda termenul ramas pentru a te incadra cu formularul de retur in cele 14 zile calendaristice. Daca nu mai este disponibila posibilitatea de retur inseamna ca ai depasit termenul maxim de retur de 14 zile calendaristice. Atentie! Nu putem stabili ziua sau ora ridicarii returului, aceste aspecte se stabilesc de catre dvs direct cu curierul alocat de catre firma de curierat pentru a ridica returul dvs.

Care sunt conditiile de retur pentru persoane juridice?

Daca ai achizitionat produse cu facturare pe persoana juridica si doresti returul unuia sau mai multor produse din motive produs defect, produs incomplet su expediat gresit te rugam sa ne transmiti cererea pentru solutionare in termen de 14 zile folosind formularul de contact din site. Produsele cu marime nepotrivita vor fi inlocuite cu produse cu marimea solicitata functie de disponibilitatea stocului. Posibilitatea de retur este conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice. Produsele facturate pe persoana juridica reprezinta o tranzactie intre persoane juridice. Produsele care sunt returnate din initiativa unilaterala a clientului, nu se va restitui contravaloarea acestora in bani.

Cum returnez un produs?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Pentru a efectua un retur ca si persoana fizica, este suficient sa te loghezi in contul tau si sa completezi formularul de retur aferent comenzii pentru un produs, mai multe produse sau pentru toate produsele din comanda. In sectiunea Contul meu, in meniul Comenzi langa butonul Vezi comanda, click Formular de retur si bifeaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi din comanda initiala, cantitatea pe care doresti sa o returnezi pentru fiecare produs selectat, mentioneaza numarul si titularul contului bancar unde doresti returnarea contravalorii si inregistreaza formularul de retur. Daca nu poti vizualiza corespunzator toate campurile, foloseste varianta landscape/orizontala a ecranului telefonului sau un calculator cu monitor. Atentie! Returnarea comenzilor in mod repetat si consecutiv poate fi considerat abuz si va fi tratat conform legislatiei in vigoare. De asemenea in acest caz, ne rezervam dreptul de a refuza viitoare comenzi ale clientului. Vezi mai jos si ce conditii trebuie sa respecte produsele pentru a fi acceptate retur si cum trebuie sa ambalezi produsele corespunzator pentru retur. Atentie! Nu putem stabili ziua sau ora ridicarii returului, aceste aspecte se stabilesc de catre dvs direct cu curierul alocat de catre firma de curierat pentru a ridica returul dvs.

Ce se intampla dupa inregistrarea formularului de retur?

Dupa inregistrarea formularului de retur, il vei regasi in contul de client in comanda si vei primi si un email automat de confirmare. Daca nu il regasesti in contul tau la comanda respectiva, formularul nu a fost inregistrat si in acest caz trebuie sa incerci din nou. Dupa acest pas, vei primi automat sms si email cu numar AWB comanda de ridicare retur de la curier. Returul se va ridica din adresa initiala de livrare inregistrata in formularul initial de comanda. Acum poti pregati coletul si pentru a fi expediat prin curier la adresa Omnia Srl, Str Cpt Corlatescu nr 32, Rosiori de Vede, Teleorman. Poti urmari statusul comenzii tale de ridicare folosind numarul awb pe siteul curierului. Daca curierul te contacteaza pentru ridicare retur si nu esti in adresa, stabileste cu el cu o alta data de ridicare. Daca in cateva zile curierul nu se prezinta pentru ridicarea returului, te rugam sa predai returul ambalat corespunzator la un punct de curier Fan Curier sau Cargus. NU primim si nu expediem colete prin Posta Romana.

Cum ambalez returul? Ambalarea corespunzatoare a produselor pentru retur este responsabilitatea clientului.

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Ambalarea corespunzatoare a produselor pentru retur este responsabilitatea clientului. Nu se accepta retur produse care au fost supuse: interventiilor neautorizate, care au urme de uzura/purtare, folosire, rupturi, zgarieturi, accesorii lipsa, ciobituri, lovituri sau alte socuri. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line. Va rugam sa va asigurati ca produsul este ambalat in ambalajul original pentru protectia optima a acestuia dar si din motive de igiena si sa verificati ca include toate accesoriile. Va rugam sa ambalati corespunzator produsele pentru retur astfel incat sa nu fie deteriorate la transport, igienic si fara acces direct la produse. In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare daca produsul poate fi reconditionat pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client sau sa refuze returul din motive de igiena sau imposibilitatea identificarii produsului ca fiind cel expediat initial.

Cat ma costa returnarea unui produs?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Se va rambursa clientului doar contravaloarea produsului/produselor (fara taxa initiala de curierat). Clientul nu va achita taxa de retur acesta fiind gratuit in schimbul transportului initial care nu se ramburseaza. Expedierea produselor retur se face prin firmele de curierat. Nu livram si nu primim colete prin Posta Romana. Nu transmiteti produsele retur cu valoare de ramburs deoarece acestea trebuie verificate la receptie si emisa factura de stornare, pentru a se putea face rambursarea contravalorii acestora.

In cat timp si cum primesc banii in urma returului?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Banii se vor returna in termen mediu de 2-3 zile, maxim 14 zile de la primirea si verificarea produsului/produselor retur, in contul indicat de catre client in formularul de retur. In contul tau de client, in cadrul comenzii vei regasi statusul platii returului dar si factura storno aferenta returului. Te rugam sa verifici in acest sens si istoricul tranzactiilor in contul tau in perioada relevanta rambursarii contravalorii returului. Nu poti expedia returul cu ramburs pentru a primi banii deoarece plata returului se efectueaza in urma receptionarii produsului si emiterii facturii de stornare.

Cum verific plata unui retur si cum primesc factura storno?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Informatiile se regasesc in contul dvs de client din site, comenzile mele, vezi comanda si regasiti informatii cu privire la status awb retur, status plata retur dar si factura storno care poate fi descarcata de catre dvs. Daca ai platit cu cardul online, plata returului se face in contul aferent platii initiale.

Unde (la ce adresa) expediez coletul retur?

Va rugam sa parcurgeti din nou termenii de retur disponibili in Termeni si Conditii, sectiunea Politici de Retur. Prin completarea formularului de retur din contul tau de client, se transmite un awb automat catre curier cu comanda de ridicare care contine adresa de ridicare din comanda ta initiala si adresa noastra de livrare pentru retururi. Adresa de expediere este: Str. Capitan Corlatescu nr. 32, Municipiul Rosiorii de Vede, Judetul Teleorman Cod Postal 145100. Expedierea produselor se face exclusiv prin firmele de curierat, terte companii. Nu putem stabili ziua sau ora ridicarii returului, aceste aspecte se stabilesc de catre dvs direct cu curierul alocat pentru a ridica returul dvs. Nu livram si nu primim colete prin Posta Romana.

Unde verific o comanda sau un retur prin marketplace? In contul de client din marketplace.

Daca ati plasat o comanda prin intermediul unei platforme marketplace toate detaliile despre o comanda cum ar fi status comanda, awb expediere, procedura retur, ramburs retur in cont se gasesc in contul dvs de client din platforma marketplace. Toate operatiunile legate de comanda si retur sunt desfasurate de catre platforma marketplace.