Catalog 

FAQ

Este obligatoriu sa imi creez un cont pentru a plasa o comanda?

Da, este obligatoriu sa iti creezi un profil pentru a plasa o comanda. Poti crea un cont sau te poti autentifica cu profilul tau de Facebook.

Cum imi fac un cont?

In prima pagina acceseaza meniul Contul meu disponibil in partea de sus langa meniul de cautare. Acceseaza Conecteaza-te/Inregistreaza-te pentru a crea un cont de client. Te poti autentifica si cu profilul tau de Facebook dar ulterior va trebui sa completezi toate datele de cont.

Cum imi modific datele personale sau parola?

Intra in sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza datele din cont accesand Adresele mele sau Detalii Profil. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

Cum platesc?

Iti oferim 3 modalitati de plata a comenzii. Plata in sistem ramburs care se efectueaza integral la livrarea comenzii, curierului care efectueaza livrarea. Plata cu cardul care se efectueaza securizat prin intermediul MobilPay. Plata cu OP (inclusiv prin Trezorerie), in acest caz pentru urgentarea expedierii comenzii ne puteti transmite copie OP pe email la adresa office@fabricademagie.ro

Nu am primit factura. Ce fac?

Factura se transmite automat la expedierea comenzii pe adresa de email de contact din contul de client. Daca nu ai primit factura, poti solicita oricand factura folosind formularul de contact disponibil pe site sau prin email direct la adresa office@fabricademagie.ro

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil pe site sau trimite un email direct la adresa office@fabricademagie.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

Cum se face livrarea?

Produsele sunt livrate catre cumparator in sistemul de curierat door-to-door (FanCourier, Urgent Cargus, Optim Curier). Nu livram si nu primim colete cu Posta Romana. Vanzatorul asigura ambalarea si impachetarea corespunzatoare produselor. FabricaDeMagie.ro livreaza doar pe teritoriul Romaniei.

Cat costa livrarea?

Taxa de expediere prin curier pentru principalele orase din tara este de 19 lei.

Cand ajunge comanda mea?

Pentru produsele din stoc, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimata de livrare.

Este posibil sa mi se livreze mai multe comezi in acelasi pachet/transport?

Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Pot plasa comanda si prin telefon?

Comenzile se pot face doar online, insa daca nu te descurci poti apela numarul de telefon +40 377 100 907 si un consultant Fabrica De Magie te va ajuta pas cu pas.

Care este avantajul unei comenzi online tinand cont de fluctuatia continua a stocului?

Comenzile pot fi inregistrate la orice ora pe site fiind preluate in ordinea sosirii lor. Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii daca acestea au disponibilitatea in stoc. Pentru produsele cu alta disponibilitate decat in stoc, veti primi informare doar daca exista erori de stoc ale furnizorilor sau posibilitatea intarzierii termenului de livrare estimat initial din motive independente de vointa noastra.

De ce nu pot adauga in cos o anume cantitate pe care o doresc dintr-un produs cu disponibilitate in stoc?

Stocul este afisat in timp real pe site si cantitatea dorita de dvs depaseste cantitatea disponibila in stoc in depozit. In acest caz, va asteptam cu o cerere pe adresa de email office@fabricademagie.ro pentru a verifica posibilitatea de reaprovizionare cu cantitatea dorita din respectivul produs si pentru a va comunica termenul de livrare estimat.

Pot comanda si din alta tara?

Comenzile plasate pe www.fabricademagie.ro sunt livrate momentan doar in Romania.

Cum returnez un produs?

Pentru a efectua un retur, este suficient sa te loghezi in contul tau si sa completezi cererea de retur din contul de client. Alege produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi din comanda initiala, cantitatea si inregistreaza comanda de retur.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora. In contul tau de client vei gasi la fiecare comanda termenul ramas pentru a te incadra cu cererea de retur in cele 14 zile calendaristice. Daca nu mai gasesti posibilitatea de retur inseamna ca ai depasit termenul maxim de retur de 14 zile calendaristice.

Ce se intampla dupa trimiterea cererii de retur?

Dupa trimiterea cererii de retur vei primi un email de confirmare. Cererea de retur va fi verificata si va fi aprobata. Ulterior aprobarii, poti expedia returul.

Unde (la ce adresa) expediez coletul retur?

Adresa este: Str. Capitan Corlatescu nr. 32, Municipiul Rosiorii de Vede, Judetul Teleorman Cod Postal 145100

Exista produse ce nu pot fi returnate?

Da, Cumparatorul va fi informat in pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produse sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate; (ex: produse cosmetice, produse gonflabile, lenjerie intima, etc.) Produse confectionate dupa specificatiile cumplaratorului sau personalizate conform solicitarilor acestuia. Orice modificare ulterioara confirmarii comenzii, va fi supusa estimarii si taxarii suplimentar functie de complexitatea modificarii solicitate. Produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta; Produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid;

In cat timp imi primesc banii in urma returului?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea/validarea/verificarea produsului de catre FabricaDeMagie.ro, in contul indicat de catre client.

Cat ma costa returnarea unui produs?

Expedierea produsului(lor) returnat(e) se face pe cheltuiala exclusiva a cumparatorului si este functie de firma de curierat aleasa. Daca clientul nu va achita taxa de retur, prin compensare taxa initiala de curierat nu va fi rambursata clientului. Expedierea produselor se face prin firmele de curierat. Nu livram si nu primim colete prin Posta Romana. Nu transmiteti produsele retur cu valoare de ramburs deoarece acestea trebuie verificate la receptie si emisa factura de stornare, pentru a se putea face rambursarea contravalorii acestora.

Cum verific daca un produs este eligibil pentru retur?

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (ambalajul produsului, imaginea de prezentare a produsului, accesorii, etc.), toate aceste componente fac parte din produsul in sine. Nu se accepta produse care au fost supuse: interventiilor neautorizate, care au urme de uzura/purtare, folosire, rupturi, zgarieturi, accesorii lipsa, ciobituri, lovituri sau alte socuri. Daca produsele ce necesita returnare au fost insotite de eventuale cadouri, bonusuri etc, trebuie returnate si acestea. Daca ai achizitionat mai multe produse de acelasi fel, trebuie sa te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Produsele ce constituie un set, trebuie returnate ca un set.

Pot schimba/inlocui un produs comandat?

Daca esti interesat de alta marime/alt produs, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul care nu ti se potriveste. Comanda si returul vor urma fiecare traseul propriu.

Cum modific sau anulez o comanda?

Daca ai nevoie sa modifici ceva la comanda ta sau sa o anulezi, poti sa faci asta doar daca aceasta nu a fost procesata. In mod normal, procesam comenzile intr-un termen de 2-4 ore de la primirea lor, iar odata procesata comanda, nu vom putea opera modificari la aceasta. Te rugam sa ne transmiti cererea ta telefonic sau prin email in cel mai scurt timp. Modificare comanda: modificarile pe care le poti efectua la o comanda sunt: marimea, culoare, eliminare sau adaugarea unui produs in comanda. Anulare comanda: daca doresti anularea comenzii, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 2 ore de la plasarea comenzii.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact disponibil pe site sau prin email direct la adresa office@fabricademagie.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit un produs cu defect fizic. Cum procedez?

Daca ai constatat ca produsul primit prezinta defecte, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact disponibil pe site sau prin email direct la adresa office@fabricademagie.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Cum procedez?

In cazul in care ai constatat faptul ca produsul este altul decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de contact disponibil pe site sau prin email direct la adresa office@fabricademagie.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Sunt institutie de stat si doresc plasarea unei comenzi. Cum procedez?

Daca esti institutie de stat (gradinita, scoala, liceu, teatru, primarie sau alta institutie de stat) si doresti sa platesti comanda prin Trezorerie, foloseste pentru plata dintr-un cont din Trezorerie datele de mai jos (care se regasesc si pe factura primita la inregistrarea comenzii): S.C. OMNIA S.R.L. J34/322/1991 RO1393943 Cont Trezorerie: RO43TREZ6085069XXX001894 Trezoreria Rosiori de Vede Judetul Teleorman Pentru o livrare rapida a comenzii, va rugam sa transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email office@fabricademagie.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Rosiori de Vede (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii). Suntem prezenti si in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SICAP) - www.e-licitatie.ro Procedura de achizitionare prin SICAP este urmatoarea: 1. Alegerea si verificarea disponibilitatii produselor printr-un email catre office@fabricademagie.ro 2. Dupa confirmare, se va plasa comanda ferma pe site si se va transmite factura proforma pentru plata. Aceasta comanda se poate adauga si in SICAP la cerere. 3. Produsele pot fi expediate dupa ce transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email office@fabricademagie.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Rosiori de Vede (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii). Mentionam ca nu oferim termene de plata. Taxa de transport pentru principalele orase din tara este de 19 lei. Rezervarea produselor din comanda ferma este valabila 24h pina la transmiterea dovezii platii, in caz contrar comanda se anuleaza.