Catalog 

FAQ

Este obligatoriu sa imi creez un cont pentru a plasa o comanda? Da.

Da, este obligatoriu sa iti creezi un profil pentru a plasa o comanda. Poti crea un cont sau te poti autentifica cu profilul tau de Facebook.

Nu am cont client. Cum imi fac un cont de client?

Un cont de client presupune o adresa de email si o parola. In prima pagina acceseaza meniul Contul meu disponibil in partea de sus langa meniul de cautare (lupa). Acceseaza Conecteaza-te/Inregistreaza-te pentru a crea un cont de client. Te poti autentifica si cu profilul tau de Facebook dar ulterior va trebui sa completezi toate datele de cont cu privire la livrare si contact.

Am cont client dar am uitat parola. Cum resetez parola?

In prima pagina acceseaza meniul Contul meu disponibil in partea de sus langa meniul de cautare (lupa). Acceseaza Conecteaza-te/Inregistreaza-te si apoi meniul Ati uitat Parola? Completeaza cu adresa de email din contul tau si apasa butonul Trimite. Vei primi un email cu un link pentru resetarea parolei, acceseaza linkul si scrie o parola. Intra din nou pe site si acceseaza Conecteaza-te/Inregistreaza-te cu adresa de email si noua parola.

Am cont client. Cum imi modific datele personale, adresa sau parola?

Intra in sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza datele din cont accesand Adresele mele sau iti poti modifica parola accesand Detalii profil/Schimba parola.

Pot plasa comanda si prin telefon sau email? Nu, comenzile se plaseaza doar online.

Comenzile se plaseaza doar online, insa daca nu te descurci poti apela numarul de telefon +40 377 100 907 si un consultant Fabrica De Magie te va ajuta pas cu pas.

Care este avantajul unei comenzi online tinand cont de fluctuatia continua a stocului?

Comenzile pot fi inregistrate la orice ora pe site fiind preluate in ordinea sosirii lor. Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii daca acestea au disponibilitatea in stoc. Pentru produsele cu alta disponibilitate decat in stoc, veti primi informare doar daca exista erori de stoc ale furnizorilor sau posibilitatea intarzierii termenului de livrare estimat initial din motive independente de vointa noastra.

Produsele se si inchiriaza sau doar se vand? Nu oferim servicii de inchiriere.

Nu oferim servicii de inchiriere. Produsele din cadrul magazinului www.fabricademagie.ro doar se vand prin plasarea unei comenzi pe site.

Cum platesc? Ramburs, Card Online sau OP

Iti oferim 3 modalitati de plata a comenzii plasate pe site. Modalitatea de plata se alege la plasarea comenzii si nu ulterior plasarii comenzii. Plata in sistem ramburs care se efectueaza numerar la livrarea comenzii, curierului care efectueaza livrarea care emite si chitanta pentru incasare. Plata cu cardul care se efectueaza securizat prin intermediul MobilPay, modalitate disponibila doar in momentul plasarii comenzii si nu ulterior plasarii comenzii. Daca plata cu cardul nu a fost finalizata din diverse motive (sold insuficient, conexiune slaba la internet, etc), produsele raman in cosul tau (fara a fi insa rezervate, in limita stocului disponibil) si poti efectua din nou plata la un alt moment sau poti alege o alta modalitate de plata. Plata cu OP (prin banca sau prin Trezorerie), in acest caz trebuie sa ne transmiteti copie ordin de plata pe email la adresa conta@omnia-grup.ro si comanda dvs nu va pleca in aceeasi zi ci ulterior transferului banilor in cont.

Cand ajunge comanda mea? Cum urmaresc comanda mea?

Comanda va fi expediata functie de disponibilitatea produselor, informatie pe care o gasesti in pagina fiecarui produs. Poti verifica statusul comenzii tale oricand in contul de client. In toate stadiile de procesare ale comenzii tale vei primi si mesaje de informare automate pe email inclusiv AWB-ul de urmarire a coletului tau cu care poti verifica oricand traseul coletului tau pe site-ul curierului.

Cum se face livrarea? Produsele sunt livrate in sistemul de curierat door-to-door.

Produsele sunt livrate catre cumparator in sistemul de curierat door-to-door (Fan Courier). Nu livram si nu primim colete cu Posta Romana. Vanzatorul asigura ambalarea si impachetarea corespunzatoare produselor. FabricaDeMagie.ro livreaza doar pe teritoriul Romaniei.

Cat costa livrarea?

Taxa de expediere prin curier pentru principalele orase din tara este de 19 lei.

Este posibil sa mi se livreze mai multe comezi in acelasi pachet/transport?

Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Pot comanda si din alta tara? Nu.

Comenzile plasate pe www.fabricademagie.ro sunt livrate momentan doar in Romania.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Ce contine un produs? Din ce material sunt facute produsele? Cum se curata produsele?

Ce contine un produs? Toate informatiile furnizate de fabricant despre ce contine costumul de carnaval, un set de accesorii sau un produs sunt prezentate in pagina de prezentare a produsului, sub numele acestuia. si se vand asa cum sunt prezentate. Nu dispunem de informatii aditionale. Uneori fotografiile de prezentare furnizate de fabricant pot include alte elemente care nu fac parte din costum. Din acest motiv, iti recomandam sa verifici acesta informatie la fiecare produs. Nu detinem alte fotografii ale produselor decat cele puse la dispozitie in pagina de prezentare. Din ce material sunt facute costumele? In general materialele costumelor noastre de carnaval sunt sintetice, majoritatea din poliester. Informatiile privind materialele sunt furnizate de fabricant si se pot regasi pe eticheta interioara sau pe ambalaj. Nu dispunem de informatii aditionale. Din ce material sunt facute perucile? Perucile sunt realizate din fibre de poliester, nu comercializam peruci din par natural. Cum se curata produsele? Se recomanda curatarea acestora in centre specializate. Costumele se curata doar conform instructiunilor de pe ambalaj si niciodata in masina de spalat haine. Costumele se pot aerisi sustinute pe un umeras. Orice metoda individuala de curatare este decizia clientului si nu poate avea efecte asupra furnizorului. Perucile se curata doar conform instructiunilor de pe ambalaj si niciodata folosind metodele sau produsele de spalare a parului natural. Orice metoda individuala de curatare este decizia clientului si nu poate avea efecte asupra furnizorului. Baloanele se livreaza neumflate, se pot umfla cu aer sau heliu functie de model balon. Nu comercializam heliu. Pentru baloanele din folie care vor fi umflate cu aer aveti nevoie pentru fiecare balon de suport format din bat si rozeta, care se achizioneaza separat. Batul se va introduce in orificiul special al balonului din folie, se va umfla balonul cu ajutorul batului si apoi se va aplica rozeta la baza balonului pentru sigilare. Baloanele jumbo de dimensiuni mari din folie umflate cu aer vor trebui sprijinite, ele nu pot fi sustinute de bat. Nu pot fi returnate produse sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, care au fost desigilate (ex: produse make up, produse gonflabile, lenjerie intima). Nu pot fi returnate produse confectionate dupa specificatiile cumparatorului sau personalizate conform solicitarilor acestuia.

De ce nu pot adauga in cos o anume cantitate dintr-un produs cu disponibilitate in stoc?

Stocul este afisat in timp real pe site si cantitatea dorita de dvs depaseste cantitatea disponibila in stoc in depozit. In acest caz, va asteptam cu o cerere trimisa din formularul de contact alegand subiectul Cerere suplimentare stoc pentru a verifica posibilitatea de reaprovizionare cu cantitatea dorita din respectivul produs si pentru a va comunica termenul de livrare estimat.

Cum pot afla cand revine in stoc un produs?

Intra in pagina produsului indisponibil si vei gasi optiunea Notifica-ma unde trebuie doar sa completezi adresa ta de email. Prin butonul Notifica-ma te vei abona la informarea de revenire in stoc care se transmite automat pe adresa ta de email cand produsul respectiv revine in stoc.

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact disponibil pe site in meniul Contact.

Sunt institutie de stat si doresc plasarea unei comenzi. Cum procedez?

Daca esti institutie de stat (gradinita, scoala, liceu, teatru, primarie sau alta institutie de stat) si doresti sa platesti comanda prin Trezorerie, foloseste pentru plata dintr-un cont din Trezorerie datele de mai jos (care se regasesc si pe factura disponibila in contul de client la inregistrarea comenzii): S.C. OMNIA S.R.L. J34/322/1991 RO1393943 Cont Trezorerie: RO43TREZ6085069XXX001894 Trezoreria Rosiori de Vede Judetul Teleorman Pentru o livrare rapida a comenzii, va rugam sa transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email conta@omnia-grup.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Rosiori de Vede (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii). Suntem prezenti si in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SICAP) - www.e-licitatie.ro Procedura de achizitionare prin SICAP este urmatoarea: 1. Alegerea si verificarea disponibilitatii produselor se face in momentul plasarii comenzii pe site, fiecare produs are afisata disponibilitatea. 2. Dupa inregistrarea comenzii pe site, veti regasi factura proforma pentru plata in contul de client la sectiunea Comenzile mele, click pe comanda. Aceasta comanda se poate adauga si in SICAP la cerere. 3. Produsele pot fi expediate dupa ce transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email office@fabricademagie.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Rosiori de Vede (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii). Mentionam ca nu oferim termene de plata. Taxa de transport pentru principalele orase din tara este de 19 lei. Rezervarea produselor din comanda ferma este valabila 24h pina la transmiterea dovezii platii, in caz contrar comanda se anuleaza.

Pot schimba/inlocui un produs comandat?

Daca esti interesat de alta marime/alt produs, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti plasa o noua comanda pe site. In paralel, poti returna produsul care nu ti se potriveste din contul tau de client, meniul Comenzile Mele, Vezi Comanda nr..., selectezi produsul si cantitatea, completezi contul bancar pentru a primi contravaloarea si generezi o cerere de retur. Se va emite automat o comanda de ridicare la curier. Contravaloarea o vei primi in termen de max 14 zile, ulterior receptionarii produsului returnat. Comanda noua si returul vor urma fiecare traseul propriu. Vezi mai multe detalii despre procedura de retur in lista de Intrebari Frecvente.

Cum modific sau anulez o comanda?

Daca ai nevoie sa modifici ceva la comanda ta sau sa o anulezi, poti sa faci asta doar daca aceasta nu a fost procesata din contul tau de client. Poti verifica oricand stadiul comenzii in contul tau de client. In mod normal, procesam comenzile cu produse din stoc intr-un termen de 2-4 ore de la primirea lor, iar odata procesata comanda, nu vom putea opera modificari la aceasta. Daca comanda nu a fost procesata, poti sa transmiti cererea ta din contul de client accesand Comenzi si Contacteaza vanzatorul sau Mesaje. Modificare comanda: modificarile pe care le poti efectua la o comanda sunt: marimea, culoare, eliminare sau adaugarea unui produs in comanda. Anulare comanda: daca doresti anularea comenzii, poti sa transmiti cererea ta din contul de client accesand Comenzi si Contacteaza vanzatorul sau Mesaje in termen de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Atentie! Anulari si refuzuri repetate ale comenzilor se considera abuz si vor fi tratate conform legislatiei in vigoare.

Nu am primit factura. Ce fac?

Factura proforma devine disponibila automat in contul tau de client la plasarea comenzii si factura fiscala devine disponibila automat ulterior expedierii comenzii tot in contul tau de client. In sectiunea Contul meu, in meniul Comenzi vei regasi toate comenzile tale. Butonul Vezi comanda iti va oferi toate detaliile despre comanda inclusiv factura. Daca nu regasesti factura in contul tau, poti solicita oricand factura folosind formularul de contact disponibil pe site.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil pe site sau trimite un email direct la adresa office@fabricademagie.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului din contul de client accesand Comenzi, Contacteaza vanzatorul sau sectiunea Mesaje. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Cum verific daca un produs este eligibil pentru retur?

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (ambalajul produsului, imaginea de prezentare a produsului, accesorii, etc.), toate aceste componente fac parte din produsul in sine. Nu se accepta produse care au fost supuse: interventiilor neautorizate, care au urme de uzura/purtare, folosire, rupturi, zgarieturi, accesorii lipsa, ciobituri, lovituri sau alte socuri. Daca produsele ce necesita returnare au fost insotite de eventuale cadouri, bonusuri etc, trebuie returnate si acestea. Daca ai achizitionat mai multe produse de acelasi fel, trebuie sa te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Produsele ce constituie un set, trebuie returnate ca un set. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Am primit un produs cu defect fizic. Cum procedez?

Daca ai constatat ca produsul primit prezinta defecte, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului accesand din contul tau de client sectiunea Comenzi, Contacteaza vanzatorul sau Mesaje. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Cum procedez?

In cazul in care ai constatat faptul ca produsul este altul decat cel comandat, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului din contul de client accesand Comenzi si Contacteaza vanzatorul sau sectiunea Mesaje. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Exista produse ce nu pot fi returnate?

Da, cumparatorul va fi informat in pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Nu pot fi returnate: produse sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, care au fost desigilate (ex: produse cosmetice, produse gonflabile, lenjerie intima, etc.); produse confectionate dupa specificatiile cumparatorului sau personalizate conform solicitarilor acestuia; produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta; produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora. In contul tau de client vei gasi la fiecare comanda termenul ramas pentru a te incadra cu formularul de retur in cele 14 zile calendaristice. Daca nu mai este disponibila posibilitatea de retur inseamna ca ai depasit termenul maxim de retur de 14 zile calendaristice.

Cum returnez un produs?

Pentru a efectua un retur, este suficient sa te loghezi in contul tau si sa completezi formularul de retur aferent comenzii pentru un produs, mai multe produse sau pentru toate produsele din comanda. In sectiunea Contul meu, in meniul Comenzi foloseste butonul Vezi comanda si in cadrul comenzii bifeaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi din comanda initiala, cantitatea pe care doresti sa o returnezi pentru fiecare produs selectat, mentioneaza numarul si titularul contului bancar unde doresti returnarea contravalorii si inregistreaza formularul de retur.

Ce se intampla dupa inregistrarea formularului de retur?

Dupa inregistrarea formularului de retur, il vei regasi in contul de client in comanda si vei primi si un email automat de confirmare. Daca nu il regasesti in contul tau la comanda respectiva, formularul nu a fost inregistrat si in acest caz trebuie sa incerci din nou. Dupa acest pas, vei primi automat sms si email cu numar AWB comanda de ridicare retur de la curier. Acum poti pregati coletul si pentru a fi expediat prinn curier la adresa Omnia Srl, Str Cpt Corlatescu nr 32, Rosiori de Vede, Teleorman. Poti urmari statusul comenzii tale de ridicare folosind numarul awb pe siteul curierului.

Unde (la ce adresa) expediez coletul retur?

Adresa este: Str. Capitan Corlatescu nr. 32, Municipiul Rosiorii de Vede, Judetul Teleorman Cod Postal 145100. Expedierea produselor se face exclusiv prin firmele de curierat. Nu livram si nu primim colete prin Posta Romana.

Cat ma costa returnarea unui produs?

Expedierea produsului(lor) returnat(e) se face pe cheltuiala exclusiva a cumparatorului si este functie de firma de curierat aleasa. Daca clientul nu va achita taxa de retur, prin compensare taxa initiala de curierat nu va fi rambursata clientului. Expedierea produselor se face prin firmele de curierat. Nu livram si nu primim colete prin Posta Romana. Nu transmiteti produsele retur cu valoare de ramburs deoarece acestea trebuie verificate la receptie si emisa factura de stornare, pentru a se putea face rambursarea contravalorii acestora.

In cat timp si cum primesc banii in urma returului?

Banii se vor returna in termen de maxim 14 zile de la primirea si verificarea produsului/produselor retur, in contul indicat de catre client in formularul de retur. In contul tau de client, in cadrul comenzii vei regasi factura storno aferenta returului. Nu poti expedia returul cu ramburs pentru a primi banii deoarece plata returului se efectueaza in urma receptionarii produsului si emiterii facturii de stornare.